11 Ogos 2010

JKKK KAMPUNG MASJID BETONG SERTAI PROGRAM KHIDMAT MASYARAKAT JABATAN PENERANGAN BERSAMA PLKN BUKIT SABAN BETONG

Berkumpul sebelum bergerak ke kawasan yang digotong royong

Ketua kaum turut serta dalam aktiiviti tersebut

Gotong royong bermula

Antara kawasan yang terlibat

BETONG. JKKK Kampung Masjid Betong turut serta dalam aktiviti Khidmat Masyarakat, Jabatan Penerangan Betong bersama PLKN Bukit Saban Betong dengan mengadakan aktiviti gotong royong. Aktiviti yang telah dilangsungkan pada 07 Ogos 2010 yang bermula sekitar jam 8.30 pagi telah mendapat kerjasama ahli JKKK Kampung tersebut.

Selain kawasan Kampung Masjid Betong yang terlibat dalam gotong royong tersebut 6 kawasan lain termasuklah Kampung Tengah. Kampung Hilir, Kampung Baru Hulu, kampung Baru Hilir, Kampung Melayu Passa dan Ibupejabat Polis Bahagian Betong.
 
Seramai 199 orang pelatih, 15 orang jurulatih PLKN Bukit Saban yang terlibat dalam aktiviti tersebut yang merupakan salah satu aktiviti yang diselit dalam takwim Jabatan Penerangan bersama PLKN.
Encik Saini bin Bojeng, Pengarah Penerangan Bahagian Betong/ Sri Aman turut berkesempatan memberi amanat kepada semua peserta dalam aktiviti gotong royong tersebut.

Turut hadir dalam majlis tersebut ialah Penghulu Kampung Melayu Betong Tuan Haji Abang Zawawie bin Abang Rajit, Ketua Kampung Masjid Hjh Rasidah bt Hj Julaihi, Ketua-ketua Kampung, Ahli Jawatankuasa Komuniti Bestari dan penduduk kampung yang terlibat.

Majlis tersebut berakhir sekitar jam 11.30 pagi dengan jayanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan